Remiss

Så nu har jag då en remiss till kirurg avdelningen på Lundy sjukhus.
NICE...
Skönt att få det gjort.
Vet inte om jag vill säga vad det är. Var inte så mycket som hände idag.
Var ganska simpelt, inget att prata om :P
Fast jag glömde att boka tid med kuratorn.
Fan fan fan.
Jaja jag får ringa och boka tid istället.
Märker att jag pratar med vem som helst om typ vad som helst.
Sjuksköterskan idag fick då reda på det med besked.

Så blir det fika med David idag, ska bli trevligt.
Idag får jag faktiskt unna mig en fika för vågen visade på under 80kg imorse.

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så skönt att komma under det där jävla sträcket.
Ja visst det är ju ganska nära sträcket fortfarande men jag kan iallafall säga att jag väger 79kg.
Så glad =)
Har inte vägt nått sånt här sen jag gick i gymnasiet tror jag.
Och folk märker att jag blir smalare.
Så skönt att det syns, få se om mina vänner jag träffar på fredag märker någon skillnad eller om David ser nån skillnad idag.
Jag e SÅ mycket mer bekväm med min kropp nu, visst det är mycket mer som ska bort men jag är mer tillfreds med den kropp jag har.
Visst skulle kunna skippa lite behåring på vissa ställen men men jag får stå ut med det och ta bort det med veet eller raka eller nått.

Tror jag slängt vaxet jag hade...
Det fick inte följa med från Luleå.
Men jag, det där vaxet och några vänner hade jäkligt roligt.

Känner mig snygg.
Och det känns jäkligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback