Sitter jag redan?

Ja sitter jag redan och grundar?
Nä det kanske är att ta i?
Ska snart äta mat så hälde upp ett vin för det har bara stått i kylen sen nyår.
En halvfull flaska. Märk att jag sa halvfull och inte halvtom :p haha Jag är en äkta positivitist.

Blir rester från igår.
Vågen var ju snäll mot mig idag också så det kändes bra och jag måste äta nått nu när jag ska ut och festa ikväll.
Är ju typ redan full efter tre små zippar på vinet.
Lätt påverkad? Javisst.

Ska testa nytt gäng idag om man säger så.
Har ingen förfest att gå på så ska gå på en förfest med Freddan och hans syster.
Har bara träffat Freddan en gång på Queer men behöver ju skaffa mig lite fler vänner.
Så ska till hans syster sen och förfesta.
Ska nog gå bra, jag och Freddan är de enda killarna och så är det tre tjejer, jag har ganska enkelt för att umgås med tjejer så det borde ju gå bra.

Så blir det Park Lane och Queer sen. Kul att få komma ut igen och bara ha lite roligt, ska inte göra samma grej som sist. Att gå hem :p haha
Nu ska jag allt va lugnare.
Men ja vi får se hur kvällen blir, hoppas den blir rolig, men den kan ju lika väl inte va det heller? Vem vet?
Men jag tror ändå på kvällen, om man tappar tron på tillvaron så är det väll ingen idé längre?

Och jag tror att saker kan förändras, jag tror att relationer kan stärkas, jag tror på människans oerhörda anpassningsförmåga.
Vi är djur och vi kan anpassa oss.

Jag tror på att jag har makten att förändra mitt liv till det liv jag vill ha.

Jag tror på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback