Slå mig blodig

Släng in mig i en tom lagerlokal med endast en stol som står där mitt i.
Bind fast mig vid stolen och riv sönder mina kläder.
Låt mig sitta där naken, skämmas och frysa.

Slå mig i ansiktet, först med öppna händer och sen med knytnäver.
Slå mig blodig, slå mig så hårt så att mina tänder lossnar.
Se på mig när jag spottar ut mina tänder i en blodblandad loska.

Slå mig hårdare och hårdare.

Vällt stolen.
Sparka mig hårt i magen. Sparka mig tills du hör att mina revben går av.
Sparka mig tills du hör att du har punkterat min lunga.
Lägg mig på rygg och trampa på min kuk och pung.
Trampa så hårt så att du känner hur pungkullorna krossas under din vikt.
Hoppa på mig tills du hör och känner att bäckenet går sönder.

Avsluta med att sparka på mig igen. Du ska inte nöja dig förräns jag ligger där på golvet naken i en pöl av blod.
Pissa på mig och sitt sen där och se på när jag tar mina sista andetag, när jag slockar av smärtan, när jag lämnar allt bakom mig.



Nått är väll bättre än inget?
Man måste ibland visa att man vill, inte lätt för andra att se vad du vill göra.

Så säg mig vad som sker...
Gillar inte att gå runt i mörkret.

Kommentarer
Postat av: tess

Nej, jag gillar inte heller att går runt i mörkret, förstår inte varför du ska bli krossad bara för du kanske sagt eller gjort något som stör någon annan individ. Ingen är väl värd mer för dig än du? Även passionerad masochism är energislukande btw. Jag tycker om dig, ta till dig det och värdesätt dem känslorna!

2009-01-23 @ 17:58:15
Postat av: Mr J

Men snälla någon vad är detta? Vad är meningen med denna text? Jag blev upprörd när jag läste den. Kan du förklara vad du ville förmedla?



Det är ju en sak att tända på lite pisk etc men detta kändes inte som några sexuella fantasier direkt

2009-01-23 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback