Sova???

Ja nu måste jag sova.
Går runt och är konstant trött och måste upp tidigt imorgon. Ska ju till farbror doktorn tidigt.
Känner mig inte direkt nervös, känns skönt att komma igång typ.
Blir väll läskigt imorgon dock. Men vi får ju se??

Var ju med mamsen på IKEA förut, kan säga att min lägenhet börjar mer och mer bli hemtrevlig och den känns mer och mer som ett hem. Är verkligen super nöjd över mattan jag köpte till vardagsrummet.
På nått sätt är den väldigt jag men kanske ändå inte.
Gillar den och ler ett stort leende när jag numera tittar in i mitt vardagsrum och ser så fint det har börjat bli.

Jag har äntligen ett hem känns det som =)
Kommer nog fasiken inte kunna gå på dans imorgon heller. Blir bara sämre och sämre typ.
Nu på kvällen försvann min röst mer och mer. Så bara att sova nu och upp om några timmar och göra sig iordning för farbror doktorn.

Berättar nog imorgon om vad som hänt och hur det gick =)

Sov gott och dröm söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback