Statusuppdatering

Så nu har jag ringt alla samtal jag skulle.
Var ju inte så jobbigt när jag väl kom igång men innan var det jobbigt.
Måste ta tag i det där och ringa främmande nummer och att prata överhuvudtaget med folk.

Borde gå på stan och prata med okända människor... Eller kanske inte. Bara alkisar, pundare och hemlösa som dras till mig.

Så skriver då vad jag som sades i samtalen till de olika ställena.

Hemförsäkringen
Priset har numera fördubblats typ för nu är jag inte registrerad som student och så höjde jag lösöret också. Ifall stället brinner ner vill jag ju ändå ha fina nya saker och kunna köpa det som behövs. Nytt pris 126kr i månaden.

Arbetsförmedlingen
Ville boka en tid på arbetsförmedlingen för att skriva in mig så att jag verkligen fick den hjälp jag behöver när jag är där men som svar fick jag att det inte går att boka en inskrivelse. Så imorgon bär det av med 9.50 bussen mot Hjalmar för att skriva in mig på arbetsförmedlingen. Så slipper jag familjens tjat på att jag ska skriva in mig.
Kostnad? 2kuponger på busskortet eventuellt 4 om det tar tid.

Vårdcentralen
Vill inte riktigt gå in på vad det är jag ska till vårdcentralen för, känns lite för privat tillochmed för cirkeln. Men iallafall jag ringde dit ihop om att jag skulle få en tid snabbt men OJ vad fel jag hade.
Fick tid 28/1 så¨tur att det inte är något som egentligen brådskar. Har ju inte ont av det.
Kostnaden för detta besök blir 120kr. (tur att jag fått min sista Bauhaus lön då)



Låter nu som jag är jättefattig, är ju inte direkt det men ändå. Måste kolla upp hur mycket pengar jag har kvar på kontot.
Var och handlade lite idag och kom på att jag inte hade någon koll på hur mycket jag hade kvar på kortet.
Ska föresten köpa ett månadskort i gbg nästa vecka eller kanske halvårskort? Dansen börjar ju nästa vecka och då blir det ju typ att använda lokaltraffiken varje dag. Ska bli SÅ roligt att komma igång med dansen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback