Tålamod

Ja tålamod är väll en dygd?

Men ja vad ska man göra åt det?

LÄNGTAR tills jag gått ner de där kilona till så jag kan få ta och börja äta ett riktigt mål mat per dag.
Bara några kilon till. Tålamod Kristian...

Vill inte va ensam heller. Har ju tagit promenad idag och städat och gjort mig fin, rakat mig och duschat, tagit på mig "riktiga" kläder men det är ju ändå lika ensamt.

Orkar inte va den som hör av mig, jag har all tid i världen medans alla andra är upptagna.
Säg nått till mig så är jag där.

Sålänge det är inom GBG :p
haha

Tror lite att avsaknaden av mat gör mig lite "nere". Men jag ska inte använda mat för att trösta mig.
Ingen bra idé. Får hitta styrkan i mig istället.

Kommentarer
Postat av: Mr J

Alltså jag hoppas inte att du försöker banta genom att hoppa över måltider? Det bästa sättet är att äta fler ggr per dag så att man håller förbränningen igång. Man bör även tänka på att man inte äter mer än vad kroppen hinner förbränna. Beror ju på hur fysiskt aktiv du är. Ju mer du tränar desto mer kan du äta ju ;)



2009-01-10 @ 02:18:23
Postat av: Kristian

Jag äter måltidsersättning just nu.

Något över 500 kalorier per dag bara. Män behöver ju 2000 till 2500 eller va det är.



Blir bra när dansen kommer igång igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback