Tro inte

Tro inte att jag ville att nån ska göra det med mig som jag skrev innan.

Har så mycket inom mig som egentligen behövs sägas.
Men jag säger det inte.
Finns så mycket destruktivitet i mig och jag vet att om jag säger det som jag behöver säga så förstör jag allt.
Vill inte förstöra allt men samtidigt har jag massa tankar som maler i mitt huvud.
Massa samtalsämnen som egentligen behöver pratas om.
Saker som bryter ner mig men som jag egentligen bara borde lämna bakom mig och inte tänka mer på.
Tankar som inte är bra...
Tankar som inte ger mig annat än sömnproblem.


Måste föresten säga att jag är så tacksam att jag träffat Martin och Victor när jag varit och dansat, de enda jag varit med sen nyår är min familj typ. Ja Annika räknas till min familj, hon är som en syster för mig.
Skönt att bara få krama om någon. Känner inte direkt Martin alls men han är trevlig.
Borde bli vänn med honom.

Kommentarer
Postat av: JM

Du kan inte hålla det inom dig. Det kommer bara gro och bli större. Det bästa är att prata med någon

2009-01-23 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback