Tro inte...

Tro inte att jag har haft en dålig dag.
Jag har haft en bra dag.
Gick upp 7.30 har rensat bland papper och varit i mitt soprum som heter "kärleken" och slängt glas och allt möjligt som legat här i lägenheten.
Tänkte jag skulle dammsugit också men det blev ingen dammsugning.

Men var dock i affären och köpte sån där toaspray och en wcanka så att toan ska få sig en riktig behandling imorgon.
Har bara gjort den lite halvdant innan men nu har jag medel så nu ska det bli fint.

Har börjat spana på vad jag ska ha för förlängningssladdar och så också. Vill få ordning på skiten och få bort alla sladdar som ligger på golvet. Vill fixa mycket till lägenheten men inte så lätt nu när man inte har någon inkomst måste tänka på vad man lägger pengar på.

Men ja iallafall har absolut inte varit någon deppdag idag. Har mer varit en neutral dag. Har gjort saker som skulle göras. Visst jag fick mig en släng av avundsjukan förut men var medveten om den och är medveten om att det är löjligt av mig. Ska försöka hitta en lösning på det problemet så jag slipper det.
Får nog läsa lite "självkänsla nu" imorgon igen.

Har beställt piller från nätet som ska hjälpa mig att gå ner i vikt också. Hoppas de kommer imorgon, har väntat i evigheter känns det som nu.
Går alltid snabbt i början med viktminskning och sen stannar det av och då blir jag lite lack, men ska inte ge upp denna gången. Jag ska bli nöjd över min kropp.

Tror inte det hjälper min självkänsla om jag blir smal eller på ett sätt gör det nog det. Får nog lite mer självförtroende när jag känner att jag ser bra ut.
Och med starkare självförtroende kanske det blir lättare med självkänslan?

Jag kanske upprepar mig mycket i mina inlägg numera?
Men måste påminna mig om saker, måste få in det i skalen.

Har varit lite dålig idag också¨, har inte sagt mitt mantra än, får bli några gånger framför spegeln sen.

Får försöka ta och hitta på något nån dag, kan inte bara va hemma hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback