Vardagen

Jag vet inte egentligen vad som ska sägas om idag och om hur jag mår...

Mår inte dåligt, är inte ledsen men det händer inget.
Livet står så stilla nu, trampar på samma plats hela tiden, mitt vardagsrumsgolv.

Har inte gjort något alls idag igen.
Gick upp 7.30 och har mest slöat och inte gjort något.
Skrev lite på en låt men det blev inte mycket.

Spelade in lite på en låt också men blev missnöjd med det mesta.
Gillar inte min röst. Eller den kan bli bra men jag vet inte hur jag ska göra det bra känns det som.
Har varit så mycket att jag ska sjunga stämmor och sen i spexet så sket jag i om det var fult eller inte, var ju tvungen att höras när mikrofonen strejkade för mig stup i kvarten till en början.
Vet inte vad jag kan/ska göra med min röst.
Jag vill söka in till PAS men om jag skulle komma in skulle det inte vara på min sång. Så mycket kan jag säga.
Fan fan fan...

Men ska inte klanka ner på mig egentligen.

Blir så dubbelt allt.
Jag har verktyg för att göra så jag mår bättre och för att ta steg, men ibland sitter jag så fast i det gamla.
Klanka ner på mig, som jag nyss gjorde med sången. Men det är en realitet, sång är inte och har aldrig varit min starka sida hur mycket jag än har velat och drömt om att det skulle varit annorlunda.

Vad ska jag göra med mitt liv egentligen?
Vad duger jag till?

Vad jag duger till? Att vara mig är det väll men vad mer? Allt? Inget?
Svaret i boken är allt, jag kan göra allt jag vill och ska fortsätta drömma.

Skrev ett blogginlägg för längesen om att jag inte är socialmänniska, var mycket om rädslan för folk och så som stod där. Jag VILL vara social men saknar ibland verktygen för att jag är så osäker.

Och vad ska jag göra med helgen?
Ja tvätta på lördagsmorgonen, sen blir det väll inget.
Känns skit trist men vill inte åka hem till mamma i helgen heller. har bara ingen lust.

Livet går sakta frammåt dessa dagar. Borde försöka få mig ett jobb inom en vecka så jag iallafall kan få tillräckligt med cash i februari för att betala hyran.

Vet inte allt känns tomt just nu. Hade varit skönt att ha någon att snacka med att ta en filmkväll med och bara va.

Men fasiken ska inte tänka depp eller depp jag tänker inte ledsamt nu. Bara känner mig ensam.
Inget sms på flera dagar och bara mamma som har ringt... Men mitt värde utgår inte från vilka som hör av sig utan jag bestämmer mitt värde.

Ska ta en Qruiser fri dag imorgon också.
Är förmycket där inne när jag är hemma, får gå upp imorgon ta på mig ta en promenad och lära mig mitt område mer. Ta en sväng till solariet kanske?
Ja fasiken imorgon ska jag göra mig fin och inte för någon annans skull utan bara för mig. Skit i om jag kommer träffa folk. Jag ska göra mig fin bara för mig.
Fast jag e alltid fin :p

Spelade föresten in lite på en låt förut ändå. "Why did you do what you did" spela in lite vers till den för att se hur det funka.
Blev helt okej.

Var snö ute imorse när jag vakna men tror allt e borta nu.

Skönt vill inte ha slask.

Ja men status uppdatering klar, Kristian är ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback