I Scandinavium

Tillbringade hela dagen idag inne på Scandinavium, lekte assistent till Johannes och fotograf.
Han uppträdde idag där inne inför nästan fullsatt hus och jag kan ju säga att jag var rejält impad av honom.
Han är oerhört duktig. Blir så jäkla stolt över honom.
Rev ner kvällen största applåder två gånger också =)
Jag kände honom innan han blev känd ;) haha
Vad underbart roligt att träffa Johannes igen, var oerhört längesen.
Får dock ordna någon lekträff. Vill prata med honom och uppdatera mig om vad som händer i hans liv och så.
Känner mig lite ouppdaterad.
Träffade en väldigt speciell kvinna i Johannes liv idag, Sylke.
Har inte pratat med henne mycket men den kvinnan är underbar och jag gillar henne skarpt redan.
Är så glad för att hon har funnits och finns där i Johannes och hans systers liv.
Hon och Göran.
Två underbara människor.
Jag känner dom inte men jag får bra vibbar från båda.
Och Sylke, ja hon kan inte va annat än underbar.
Gav henne en kram.
Som tack för mycket och för att jag ville visa att hon är underbar, fast hon vet det nog redan :)

Hade iallafall en riktigt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback