Ändringar sker så lätt

Har jobbat idag.
Varit helt okej.
Lägenheten är dock varm som ja jag vet inte vad.

När jag slutade jobbet såg jag att det fanns ett sms från "Rutger".
Läste det och svara och han svarade tillbaks och så höll det på.
Färden ner till gbg och hem tar ca 90min och vi smsa hela tiden.

Han ville typ gå ut på krogen med mig imorgon för jag sa att jag eventuellt skulle festa.
Som svar sa jag att det kanske inte var en sån bra idé för då hade jag bara försökt dra med honom hem hela tiden så antingen hade kvällen slutat att vi var tillsammans i min säng eller så hade den slutat med tårar för mig.
Han tyckte jag var smart, han hade inte tänkt så långt.

Fortsatte smsa. (Varför?)
Så sa han sen att han kanske skulle låta mig va, verkade som om det var jobbigt.
Och oj va AJ jag fick i hjärtat när jag läste det. Blev direkt så jävla rädd.
Vill inte förlora honom, vill träffa honom.
Så JÄVLA sorgligt.
Han skrev nästan under pappret där på att det är finito.
Och det hade egentligen varit det smartaste och bästa för mig?
Men jag sa att jag inte ville ha det så.
Men att vi kanske inte ska festa och dricka alkohol ihop, mer att umgås nyktra när vi kan kontrollera oss.

Men jag har ju en plan. En plan som går ut på att han ska ångra sig att han ska vilja ha mig, att jag ska kunna lura honom att gilla mig.
Jag är så jävla patetisk, är inte sån jag vill va.

Men det gör så ont.
Hela min kropp värker, mitt hjärta gör ont och jag känner mig bara tom.

Vet att jag gör det till stor del själv men han var min första riktiga.
Jag blev dumpad.
Jag var inte tillräcklig för honom...

Och det är väl klart att det gör ont?


Kommentarer
Postat av: John

sv: Haha, okej :P, vill du jag ska dit och köpa popcorn asså :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback