Drömde nu igen

Ja ni kanske har märkt att det finns en kategori som heter drömmar nu också?
Drömmer ju väldigt mycket nu på nätterna visst.
Både fördel och nackdel att drömma hela tiden.

Ska inte gå in i fördjupt om vad som drömdes inatt, men det utspelade sig hemma hos mamma.
Vad är med en vän och vi började bråka.

Vad betyder alla dessa drömmar?
Är det att jag behöver avreagera mig och bara prata om vad som pågår inuti mig just nu?

Drömmar är väll ett sätt att ta itu med saker man inte vågar ta itu med i vaket tillstånd?

Den här drömmen varade typ bara i 40minuter eller något, vaknade av att det blev lite intensivt och mycket känslor, men kändes som om drömmen höll på hela natten.

Ja när jag säger att jag bråkade med min vän så var det inte som i den där misshandel drömmen utan här var det bara munhugg eller vad vi ska kalla det.

Får köpa någon drömtydning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback