Fel på mig?

Såg youtubeklippet med den skrattande bäbisen idag och istället för att skratta som alla andra verkar göra så började jag gråta. Eller låter som jag hulkade men nä alltså det kom tårar i ögonen och det rann ner för min kind.
Tror det är att den drömmen kan ibland kännas så långt bort. Så mycket planerande för att skaffa ett barn om jag någonsin kommer få ett.
Det kommer aldrig vara som för heteropar att de "bara" har sex och genom deras kärleksakt så kan de få den vackraste belöningen de kan få, ett barn,
Vad får jag?
Bajs på kuken?
Nä va grov jag var men jag vet att det inte är min dag idag.
Idag ska jag älta, tänka och analysera vad jag gör och vad som händer.
Ibland måste man stanna och se vad det är som sker i ens liv och vad som sker runt omkring.
Jag är lite dålig på det. Jag har mått så jäkla bra det senaste men man måste ha dalar för att ha toppar också.
Det kommer inte va en jättedal idag men den kommer inte vara lika "lycklig" som mina andra dagar.

Och tillbaks till barnsnackat...
Barn känns så långt bort...
Varför kan inte män föda barn?
FAN...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej!

Stina från qx här...

oj, förlåt.. var det jag som fick dig att bli sån här? med vad jag skrev? kikat i din blogg för du hade länkat från den och kände igen mig själv så mkt.. allt tänkande + viktgrejset.. haha....

skriv gärna!

kram stina

2009-03-01 @ 13:58:37
Postat av: stina

[email protected]



du får gärna adda mig på msn :) vore skoj med en kompis som fattar visst grubblande

2009-03-01 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback