Helgen?

Ja nu var det då bestämt att det blir hem till mamma över helgen.
Ska bli lite trevligt att få vara hemma i huset lite :)
Har redan planer för att jag ska dra med mig mamma på en långpromenad på lördag efter frukosten.
Hoppas inte hon har något planerat då.

Ska gå ner i samhället och sen längst kusten tänkte jag. Gå igenom naturreservatet och känna blåsten och den friska luften fylla lungerna och kyla ner våra kinder.

Så blir det jobb på bion på söndag och sen åker jag med mamma till Kungälv på måndag morgon så jag kommer till götet då igen.

Var föresten bra att jag köpte mjölk igår. Fick ju oväntat besök (men är det inte Gevalia kaffe man ska ha då?), Johannes fråga om han kunde sova över så såklart han fick det så då var det pannkakor nu igen när vi kom hem efter dansen.
Så var det frukost nu igen.
Alltid trevligt att ha någon att prata med på kvällen och någon att prata med på morgonen.
Blev kanske lite sent snack igår ändå? Vi gjorde oss iordning för sängen tidigt men sen så snacka vi massor och klockan blev väl halv ett eller något.
Men trevligt var det.
Skönt att ha en vän som Johannes.

Har redan börjat planera in för nästa vecka att jag ska ta mig och hälsa på Pelle på måndag kväll. Har ju aldrig varit hemma hos honom.
Får ta och prata med honom om det bara. haha

Livet är så bra i GBG och till hösten kanske jag har två vänner till här i stan då eventuellt två Luleåbor flyttar hit. Ska bli super trevligt om de gör det.
Då ska jag introducera er till mitt liv här i stan.

Nä packa klart ryggsäcken för hemfärden kanske?
Sen blir det nog ett inlägg till om hur jag gått ner i vikt för det är många som frågar mig så får ta och skriva ner det här så ni vet.


Här tillbringar jag helgen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhå, vilka flyttar ner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback