Idag e det bra

Idag mår jag bättre.
Behövde bara bryta ihop lite igår och gråta en skvätt. Man kan inte alltid vara på topp.
Sån tur är att jag har underbara vänner.
Johannes som uppmuntrade, stöttade och sa fina saker via chatt och Pelle som kom förbi för att ge mig en kram när han tog en promenad.
Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner.

Behövde lite bekräftelse från andra igår och frågade Johannes vilka sidor av mig som han upskatta och fick dessa som svar.

X t.ex. din sociala sida

X lätt att prata med människor

X förstående

X positiv

X gästvänlig

bra på att sjunga

X teater

X tålamod och envishet

X ärlig

Återigen tack Johannes för att du finns.

Nu gäller det för mig att själv uppskatta dessa sidor och att även hitta andra som jag tycker om med mig.
Och igen jag är så glad för att jag har mina vänner, de jag har här och de jag har i andra delar av sverige och världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback