Idag tills nu...

Så vad har jag gjort idag?

Gått en promenad, tog en omväg till solariet så det tog väl en halvtimma dit och tog sen en omväg till Coop så det tog cirka en halvtimma till.
Så solade lite solarie idag och har promenerat. Köpte hem duschcreme då den typ var slut och lite mjölk. Alltid bra att ha mjölk hemma, speciellt om man får gäst som vill äta pannkakor.
Men det är alltid lika trevligt. Tycker det bara är mysigt och trevligt.

Så nu är jag beredd för det igen om det sker.
Blir dans senare idag igen.
Får se hur det blir med helgen. Vet inte alls just nu hur den ser ut.
Är mina vänner lediga för att hitta på något eller blir det kanske att åka till mamma? Jobbar ju ändå på söndag.

Får prata med vännerna sen och se hur det blir.¨

Tror inte jag når mitt mål denna vecka. Ville gå ner till 75kg denna veckan men men, jag får väll överleva ändå?
Det gör jag ju faktiskt alltid ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback