Ja vet inte...

Att komma ner till gbg igen...
Ja det blev en tankesmäll direkt.
Tänkte mycket hemma också men då var jag där.
Där hade jag mamma eller att gå till nån i släkten.
Nu sitter jag här i lägenheten, ensam, vart ska jag kunna gå?

Har fortfarande problem med min ensamhet, gillar den inte.
Men jag måste jobba på den, jobba på att lära mig ta ur det negativa tankemönster jag får när jag blir ensam och känner att jag inte har någon.

Jag MÅSTE lära mig att ta kontrollen över mitt liv. Det är ju bara mitt liv ingen annans.
Jag måste göra något... Tror jag ska ta och ringa det där samtalet imorgon.
Kolla upp lite info iallafall, det skadar ju aldrig.
För hur ska det annars gå?

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Do it!

Vi är många som är oroliga för dig..

Kram!

2009-03-23 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback