Luleå vänner på en snabbvisit

Hade Mattias och Lina här på en liten fika på förmiddagen idag.
Var så trevligt att träffa dom och få lite Luleå feeling igen.
Var ju ändå ett speciellt umgänge man hade där och då man jobbat i uppsättningar ihop så lär man ju känna varandra lite.
Var verkligen trevligt. Vi prata om mitt liv här och om hur det är i Luleå.
Prata om vad jag saknade från Luleå och Mattias hade hittat en anledning för att jag skulle flytta upp igen, men nä det gör jag inte...
Luleå är klart för min del.
Längtar nu tills jag ska åka upp om en månad.
Ska bli så trevligt.
Mina kära vänner.
Tror att jag längtar lite för jag vill ha lite bekräftelse också, fick ganska mycket bekräftelse av folk där uppe, de som gillade mig och tyckte jag var en skön prick, de som bara tyckte jag var en clown och de som tyckte jag var en kaffesurplare på stuk.
Åh vad jag faktiskt längtar upp nu =)
Liten bekräftelsehora är jag... men ibland vill man ha det bara.

Och ikväll ska jag hångla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback