Tråkigt....

Jag har tråkigt just nu...
Måste aktivera mig med något.

Saknar dansen något oerhört.
Finns lixom inget att göra längre. Går runt här och är fattig som en kyrkråtta.
Är bara att stå ut.

Det sega är att jag har all tid i världen men mina vänner är upptagna.
Hör ju faktiskt inte ens längre av mig till dom typ för det verkar som de är så upptagna med den föreställnigen de ska göra. Som jag tråkigt nog inte kommer kunna se...
Har inte råd...

Behöver börja aktivera mig...
Behöver göra något.

Sitter mest inne hela tiden och läser böcker nu.
Tyckte det var så tråkigt väder imorse så det blev att sitta inne, sen blev det fint men sket i att gå ut och nu börjar det mulna på igen.

Tror jag har lite av en dålig dag idag...

Är nog mest för jag har varit hemma i helgen igen och ätit.
Nu är det måltidsersättningar igen.
Vill va snygg när jag fyller år..

Eller snygg och snygg, vill iallafall väga under 80 igen när jag fyller år.
Folk har påpekat "the return of tje belly"...
USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback