What have I become?

Ja fasiken jag frågar mig det.

Vad har jag blivit?

Hade tråkigt igår så jag rakde bort håret på magen, och vad ser jag inte då?
Har bristningar på magen också... Trodde de bara var på sidan.
De är inte så tydliga bristningar men ändå.
Tecken på fetman och den kropp jag inte vill ha.

Motiverar mig bara mer att gå ner igen. Ska inte bli tjockisen igen.
Var skitsugen på glass igår men köpte inte glass, köpte frysta hallon istället.
Känns surt att jag försöker nu igen när godiset var så billigt på coop.

Ska väga under 80 igen när jag fyller 25...
Det är delmålet nu.
Så jäkla surt vägde ju under 80 i typ två månader sen skötte jag mig inte alls, åt massa onyttigheter.
Blev lycklig och struntade ett tag i det där med mat, vad som var nyttigt osv.

Jag börjar nu fråga mig vad jag har blivit...

Ja med tanke på att jag nu vill gå ner igen och det som gjorde mig så lycklig innan gör mig mest ledsen nu.

Det funkar inte, jag borde verkligen avsluta det, för jag har ett stort värde som människa, varför ska jag förminska mig till ett stycke kött?
Varför ska jag det?
Jag tror att saker kan ändras och jag hoppas.
Men ska jag låta mig bli så förminskad först?

Jag trodde att jag skulle sluta må dåligt nu igen, men inser bara att jag är självdestruktiv och utsätter mig för saker som sårar mig, saker som inte är bra för mig.

Jag förtjänar så mycket mer...

Nu hör jag inte av mig längre för jag förtjänar så jäkla mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback