Gamla sms från "Rutger"

090329
kl 04.24
Tja kan jag komma förbi ikväll? Ifall jag hittar? :)

090329
kl 04.40
Haha du är för härlig :) ta det lugnt bög jävel :)

090329
kl 04.44
Nä fan, får dåligt samvete att använda sånna ord trots att det är på skämt :)
ha de bra, saknar dig!

090329
kl 04.47
Absolut:), kommer att sakna att sova breve dig

090329
kl 04.52
Samma här, fattar fortfarande inte att det är på riktigt!
Kan typ inte vänte! :)
du e bäst

090329
kl 05.01
Du skriver så poetiskt:), kan inte överträffa det så säger bara right back at you!
Har inte mått så här bra på 10år lätt





090401

kl 19.07
U dirty boy:)




090416
kl23.22
Jag blir typ nervös/paranoid direkt, som när du skrev att jag skulle få träffa andra böger så fick jag samma känsla av paranoiditet.
Jobbigt men samtidigt nödvändigt att lära sig att bli bekväm med det.
Är ju ny i det här med killar så jag försöker vänja mig med tanken.
Om du förstår.


090416
kl 23.34
Bra att du är förstående.
Är rätt så ärlig person så det jobbigt att vara lite annorlunda och inte kunna berätta det till mina vänner

090416
kl23.39
Jag tror inte det men vill inte att dom ska tycka illa om mig eller tycka att jag är weird.
Tror nog vissa skulle vara lite skraja för mig:)







Vet inte vad dessa sms är bra att skriva för?
Kanske för att det är några av dessa sms som fått mig att tro så som jag har trott att det är.
Och tror fortfarande nu när jag läser igenom de sista här att han är väldigt rädd.
Han är rädd för att förlora sina vänner och vända upp och ner på sin värld.
Tråkigt att han väljer att ta bort en del av sig för att va "lycklig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback