Om mitt liv hade varit en film

om mitt liv hade varit en film där det skulle sluta lyckligt i slutet så skulle jag velat att "Rutger" skickade denna låten till mig


Att han hade fattat. Men men ska inte hänga upp mig mer på det, hade bara ett hjärtligt och djupt samtal med en tjej igår som nyligen gått igenom samma som jag.
Träffar inte denna tjej så mycket heller men skönt att kunna prata med någon som typ är i samma sitts. Att kunna prata med någon man inte träffar lika ofta som de man umgås med.

Det är svårt det där med livet.
Tycker det är svårt att visa vad jag känner, jag vill inte bli dömd, och har kännt mig väldigt "dömd" nu angående "Rutger".
Vet inte varför men det har varit som att jag kände att jag inte hade rätt att känna som jag gjorde.
Att det skulle bara va att gå vidare och hitta någon ny.

Jag är inte sån som släpper fort och går vidare. Tog ju över 24 år för att hitta min första drömprins så hur lång tid kommer det ta att hitta nästa?

Jag försöker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback