Ron kommer...

Ja jag tror att ron en dag kommer.
Just nu har jag inte så mycket ro.
Blir så när jag inte gör något med mina dagar.

Vill lägga mig nu egentligen men är inte direkt trött.
Men ska nog försöka om en stund ändå.
När jag är ledig vill jag ju ändå komma upp tidigt.
Kommer nog tycka annorlunda när jag börjat på det nya jobbet.

Har ringt och pratat med dom idag. De frågade hur jag ville jobba över jul, nyår och där i början av januari.
Jag sa att det hade varit trevligt att ha julafton ledigt men det blir som det blir. I värsta fall så blir det inte ledigt men jag får överleva det, jag behöver pengarna.

Hoppas verkligen att jag kommer jobba juldagen.
Vill inte va hemma då.
Känns läskigt på något sätt. På juldagen är det ju ett år sen jag berätta för familjen att jag är bög.

Vilket år det har varit. De har fått träffa min första pojkvän och allt.

Det har varit ett bra år med tanke på att jag kunnat vara ärlig med min familj och så. Har kunnat prata om det mer och mer. Men det är inget vi direkt pratar om och jag vet inte direkt om jag är så sugen på att gå in i detaljer om allt?

Min storebrors flickvän som är vad ska man säga relativt ny i sälskapet och jobbar som någon sorts barnpsykolog fråga mig saker, hon vågar ju sånt.
Fråga hur länge jag vetat och jag svara alltid.
Men tillslut kände jag mig obekväm med snacket och gick och tog ett dopp, var på stranden.
Var samma dag som "Rutger" hade åkt hem till gbg igen efter vår mysiga helg hemma hos mamma.

Jobbiga sängar att sova i bara kan jag säga :p

Nä ska jag stänga av tvn och försöka sova?
Sätta klockan på ringning imorgon och gå upp tidigt?
Imorgon blir det att möta upp mamma igen och åka hem med henne, jobb på bion lördag, söndag och måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback