älskar den jag ej kan få.

jag hatar mina känslor...

jag älskar den jag ej kan få,
du säger att det aldrig kommer bli vi men jag fattar ej.
vi kramas då du vill krama någon annan, jag får duga.
vi är något som aldrig kommer bli.

och jag hatar migsjälv för att jag tycker om dig så mycket.
tycker inte om att se dig dansa med någon annan
tycker inte om när du ger nån annnan kramar.
tycker absolut inte om när du inte låtsas om mig.

jag är seriöst ledsen, det gjorde ont att se dig ikväll.
jätteont, jag lovar.

vi borde kanske prata ut, men det behövs inte då jag egentligen vet vart du står
men det gör ändå ont.

fick bli hemgång från krogen inatt för att du stod där omslingrad med nån annan, jag ville då bara brista men nä.
på hemvägen var det återigen nästan bristning men jag skickade istället ett sms till dig där jag gav dig lycka till med ditt ragg. men inombords ville jag det inte.
i hissen började ögonen fyllas. jag hatar migsjälv för det men så var det.
även fast du inte något gjort för att leda mig in i frestelsen så är jag där.

måste bli ett slut på våra kramar nu. imorgon när vi ses igen kommer jag inte ge dig nån.
kommer försöka att inte låtsas om dig.

det kommer göra mig ont men det gör kanske mer ont att gilla dig på ett sätt som aldrig kommer bli nått och se på dig som en vän känns svårt.

Jag gillar dig verkligen, tusenfalt, du är verkligen underbar men jag mår dålig av detta spel.

förlåt mig för allt dumt jag kommer göra mot dig men det är bara för att vi inte ska komma nämre.

tror inte du läser min blogg då du inte har adressen men du ska veta det att det är bara att knacka ¨på min dörr mitt i natten och om det är du så svarar jag glatt, sex är inget jag känner vi behöver men kramar är verkligen nått.

"Jag går i tusen tankar jag älskar den jag ej kan få"

så lyder texten och så är mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback