Du IGEN...

Ikväll var det filmkväll hos en kompis.
Jag gick dit och var väl medveten om att den som jag blev dissad av i lördags var där vi kallar den Ö.

Okej tänkte jag. Ska ändå inte kela och försöka mer.

Jag kommer dit och vi är alla där vi väntar bara på Ö som skulle ha med sig filmen.
Ö kommer och sätter sig brevid mig i soffan och vill typ ha en myskram.
Jag ifrågasätter om Ö verkligen vill ha en kram och då blir Ö typ lite sårad.
Jag tycker bara allt är så jäkla knepigt... Fattar inget och vet inte alls vad jag ska göra.

Hade ju tänkt att sluta krama Ö men eftersom Ö gav initiativ ikväll så fick det bli en kram men jag ska sluta att starta dom har jag tänkt.

Fasiken jag faller ju bara helt fel hela tiden och jag försöker bara rädda migsjälv.

Fast jag vill ändå ha dig Ö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback