Ikväll hände det.

Ikväll hände det...
Jag släppte min ilska, jag är inte längre arg. Lite besviken kanske och inte har jag förlåtit min kompis änn. Men ilskan har försvunnit nu iallafall.

Det var så skönt...
Tror lite den har påverkat mig undermedvetet, folk har frågat mig varför jag ser lite nere ut och det tog nog lite tid för mig för att komma tillbaks efter den smällen.

Tur att man har bra kompisar som ger mig kramar när jag ber om det och kelar lite...

Men ja idag så släppte ilskan och jag hade kompisar att krama på då kändes allt så mycket bättre...
Och det gick bättre idag på föreställningen. Kändes super bra. Glömde nått ord men överlag var det superbra och ja kände mig grym. Fick bara en grej att tänka på idag oxå efter föreställningen och det kändes så bra att jag hade nästan presterat perfekt i deras ögon. :D

Jag kände det idag när jag satt bakom scenen att det är detta jag vill syssla med, jag vill stå på en scen, jag vill lära mig repliker, sånger och danser. Detta är mitt liv. Kommer gå klart min utbildning här men efter det kommer jag nog söka in på nån musikalskola eller scenskolan igen. Detta är min passion men jag glömde bort den och trodde inte på min förmåga. Men nu hittar jag tillbaks igen. Scenen är mitt liv.

Men bara några sista ord direkt riktade till hånglet och kompisen.

Hånglet-
Jag mår bra nu och jag ser fram emot att kanske träffa dig där i mitten av maj och snacka lite. Du var ju trevlig, rolig och snygg fast du var lite dum... :P

Kompisen-
Jag har inte förlåtit dig ännu men jag är inte längre arg. Vi kan prata när vi träffas men det kommer säkert ta ett tag innan jag förlåter dig och det tror jag du förstår, men det ska inte hindra oss från att prata med varandra. Med tiden kommer nog förlåtelsen och kanske tillochmed förståelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback