Ja får jag det???

Ja jag ställer mig den frågan lite...

Får jag tycka synd om mig själv? Ja får jag det???
Gör lite det just nu och det tycker säkert folk är egoistikst och dumt men det gör jag ändå.

Får jag säga till någon att jag är snygg? Ja får jag det???
Sa en gång att ibland tycker jag att jag är jäkligt snygg, då fick jag slängt i ansiktet att man ska inte tycka att man ser bra ut för det är jäkligt drygt. Men det gör jag ändå.

Får jag vara arg? Ja får jag det???
Sålänge det är befogat och inte tar för stor plats i mitt liv så får jag det?

Får jag slänga kompost bland vanliga sopor? Ja får jag det???
Det gör jag, Har så lite kompost material så det skulle isåfall stinka ner lägenheten ifall jag spara allt.

Får jag snacka med andra om saker som händer mig? Ja får jag det???
Det gör jag i vilket fall. Behöver ventilera med människor runt omkring mig och se om jag överreagerat.

Får jag skolka? Ja får jag det???
Det kommer jag göra ibland ändå eller som
fiskarflickan säger det är inte skolk det är kompledigt.

Får jag vara elak mot dig? Ja får jag det???
Det kanske jag inte får men under ett tag kommer jag vara det indirekt.

Får jag bada i sommar? Ja får jag det???
Ja det kommer jag troligen få göra. Om jag inte blir sjuk och måste opereras.

Får jag förlåta? Ja får jag det???
Kommer säkert göra det inom sinom tid men jag kan inte garantera vad relationen kommer va efter.

Får jag tycka jag är ful? Ja får jag det???
Det kommer jag göra ändå utan tillstånd från någon.

Får jag såra dig som du sårat mig? Ja får jag det???
Tror inte jag borde göra det så jag låter bli.


Oj undra nu vad det egentligen var jag ville säga med detta inlägget?
Men jag ville bara inte ta upp allt igen så det handlar om lite andra saker blandat med DET DÄR.

Vad som är viktigt för er får ni plocka ut men jag tror ni kan koppla lika bra som jag,

Kommentarer
Postat av: Moa

Vännen min... Vet du vad jag är glad för? Att du inte följde med dem. Hade du gjort det hade du ångrat dig. Jag menar inte att låta elak på något sätt, men jag tror inte du är redo för sex än. Första gången ska vara med någon du älskar och som älskar dig. Jag var livrädd för sex... Först när jag och P hade varit ihop i tre månader var jag inte rädd längre, för att jag kände mig TRYGG med honom och visste att han älskade mig vare sig vi hade sex eller inte. Innan dess var jag inte redo - det spelar ingen roll om jag hade varit 25, åldern har ingenting med saken att göra.
Kanske blev lite too much information, men jag vill inte att du ska göra något som inte känns rätt som du sedan ångrar. Du vet med varenda atom i din kropp när det är rätt. Jag finns här om du vill prata med någon.

2007-04-25 @ 11:39:54
Postat av: Fiskarflickan

Det är helt okej att ta lite kompledigt då och då. Jag har varit kompledig i flera veckor nu! Men jag måste ändå ge dig lite bassning. Jag har kommit in i n¨gon "rädda världen period" så kompostavfall SKALL källsorteras. Precis som allt annat! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback