SKOLK

Ja så är det gott folk.
Idag har jag gjort ett medvetet val, jag skolkar...
Klockan ringde dock som den skulle imorse, jag gick upp.
Men när jag stod där inne på toan och pinka så kom jag på bättre tankar.
Det kommer ju ändå va så tråkigt med medieteori så jag stannar istället hemma och tvättar...

Så det är det jag gör just nu. Sitter här nu och väntar ut två maskiner sen ska jag väll tvätta sängkläder. Borde gå och handla sen oxå...

Nu ska jag bara göra de uppgifter som var idag och maila läraren och hitta på nån ursäkt till min frånvaro. Imorgon slipper jag lektionen iallafall då vi i spexet ska träffa media :D

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Det heter inte skolk Kristian, det heter kompledighet! Jag är övertygad om att du hade massor med tid att ta ut i komp, det har jag i alla fall och tar ute lediga dagar med jämna mellanrum ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback