Spexet

Ja det närmar sig nu.
För var dag som går så kommer vi närmare premiären.
Folk frågar mig hela tiden om jag är nervös men just nu är jag inte det.
Gissar att det kommer på lördag där timmarna innan premiären eller när jag sitter där bakom scenen, hör människorna som pratar i salongen och sen när orkesterna börjar spela signaturmelodin...
Men jag ska fasiken gära mitt bästa. Det är ju ändå detta som jag tycker är skit kul...

Kommer sen bli lite nervös fredagen den 27 då morsan, mormor och mammas pojkvän Ronny kommer upp hit för att se. Det ska bli så kul att få träffa dom igen det är ju då fyra månader sen vi sågs senast.

Imorgon fredag så ska vi träffa lite press. Vi ska va i radio och spela upp en kort scen ur spexet. Det ska verkligen bli skit kul.

Jag ser så fram emot allt just nu. Eller kanske inte skolan sen efter spexet när det är tusen grejer att göra men ändå.

På söndag blir nog föresten idol uttagning i Skellefteå. Jag och regisörren för spexet ska åka dit och söka.
Han frågade mig hur jag skulle göra om jag gick vidare till de stora finalern, med tanke på att vi ska spela spexet några gånger till i höst.. Jag sa att han inte behöver oroa sig så långt kommer jag nog inte gå.

Kommentarer
Postat av: Advanced Games

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback