TREKANT

Vad är det med mig och trekanter?
Lockar jag dom till mig eller?
Nu har det ju återigen hänt att jag blev inbjuden till en. Igår då med mitt hångel och en kompis som oxå hångla med mitt hångel...
Kändes verkligen mindre roligt. Som sagt i det tidigare inlägget, DISSAD...

Varför blir jag erbjuden dessa jäkla trekanter? Jag vill ha vanligt sex innan jag får för mig attt helt plötsligt ha en trekant...

Men det blev jag inte erbjuden igår. Jag sa först ja men efter ett snack med en annan kompis som såg att jag inte mådde typ bra av nått så gick jag bara därifrån.

Det hindrade dock inte dom att ändå gå hem och ha sex.

Fick bullshit matat i mitt öra igår att det skulle bara va lite mys och kel inget annat men för fasiken jag står där med två sexuellt erfarna människor såklart det kommer gå ett steg längre.

Som man oxå kan läsa i det tidigare inlägget så grät jag sen en skvätt när jag kom hem. Aldrig kul att bli dissad...

Vet inte vem jag är mest arg på, hånglet? kompisen? eller jag?

Hånglet för att det börja hångla med min kompis typ framför ögonen på mig, jag trodde ju kvällen var vår.

Kompisen för att den ändå lät det hända, trots att jag sa att dom fick, det var ju inte mitt val egentlgen det är ju hånglets val. Kunde du inte egentligen låtit bli? Hur ofta får jag napp? Aldrig.. Du får mer än jag.

Jag för att jag var så dum att jag sa att det var okej och att jag inte skulle bli ledsen.

Så klart jag blev ledsen....

Kommentarer
Postat av: Kompisen

Jag ångrar mig djupt.

2007-04-22 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback