Tiden går

Tiden går verkligen framåt.. Var visst nu en vecka sen jag skrev här sist och vad har då hänt?

Inte tok mycket...

Fick tillbaks det onda i magen och gick med det i tre dagar igen och sen försvann det. Borde verkligen gå till en doktor med det där men ja orkar inte. Dom kommer ändå bara säga att jag har livmoderscancer (internt mellan mig och Fiskarflickan).

Har varit mindre i skolan denna vecka och det har varit skönt att bara fått vara hemma och slöat lite. Borde verkligen ha läst manus och så dessa dagar men nä jag har tagit Kristian tid, det behövs ibland.
Blev föresten mindre skola för mig då jag i tisdags hade så ont i magen så ja lät bli att gå till skolan. Tyckte det kändes onödigt att gå dit och bara stöna av smärta hela tiden.

Längtar jätte mycket efter min brorson också.. Ringde min bror idag för att få prata med honom men brorsan svara inte. Får bli nästa helg eller nått.

Alla hjärtans dag har varit också. Fick då ett brev från morsan med en trisslott i. Min mamma...
Ja blev inte miljonär inte ens tjugofem kronor vann jag men men.. Kul att skrapa.
Så skickade Anna ett mess på msn där vi mindes de gamla "goda" tiderna på högstadiet med kort som skickades. Det var trevligt att snackas vid lite.

Nä nu ska ja nog lägga mig då ja har tråk juridik imorgon :( men men... Får återkomma när ja har nått nytt att skriva.. Kanske redan imorgon har en liten följetong i tanken just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback