Jäklar va det värker.

Sitter nu här och har världens huvudvärk. Fasiken...
Så ska man med ikväll och sjunga på nån middag av nått slag. Känns inte alls pepp nu.
Säg bara inte att jag håller på att bli sjuk nu... Har verkligen inte tid med det just nu.
Imorgon känns det som ja har en ganska viktig lektion i juridik och den vill ja inte missa även om den bara är två timmar. Sen är det spexövningar hela tiden och dem kan jag inte låta bli.
Funderar på att låta bli ikväll att va med om ja inte mår bättre om en timma.  Har tagit huvudbrus nu så ja hoppas det lägger sig.
Har börjat bli ganska trött numera när jag nästan alltid är upptagen. Men det är ju kul fast jobbigt.

Min vikt står still där den var när ja sluta dieten men jag är ju absolut inte nöjd...

Har allvarligt börjat fundera på plastikkirurgi när ja kommer hem till sommaren. Gå på konsulation direkt för att se om det kan bli bättre med hjälp av kirurgi.

Dumt att skriva om det här men ja vantrivs ju med kroppen och det känns lättare att behålla en ny figur som man får med hjälp av kirurgi istället för att skapa en ny helt från scratch.

Fick reda på igår att en klasskompis hoppa av och åkte hem igår. Hon sa det först samma dag som hon skulle åka så det kändes tråkigt för då kunde vi inte säga hej då till varandra in person.
Men vi träffas säkert sen i framtiden.

Nä nu orkar ja inte skriva mer mitt huvud tar död på mig. Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback