Kan du stava till oproduktiv? Det kan jag det stavas K.R.I.S.T.I.A.N.

Vem är inte världens mest oproduktive människa om inte jag.
Sitter och säger till allt och alla att jag ska plugga men det räcker med att jag öppnar dokumentet sitter med det sen i tio minuter och skriver på det för att sen tycka att det är hopplöst.
Så dagens pluggande har inte varit en succé...

Men imorgon (som jag säger varje dag) då ska det bli ändrig och jag ska få gjort det mesta av mina uppgifter.
Önskar att jag hade en bärbar dator så jag kunde sätta mig någonstans utan internet och bara göra saker.
Internetet är djävulens påfund :P

För övrigt har jag börjat gymma igen. Springer 45minuter varje dag. Känns skönt att komma igång igen och jag vägrar att var sjuk igen. Det har jag haft nog med. Får passa på nu också eftersom efter den 24/10 så blir det nog lugnt i två veckor iallafall minst. Ska operera svanskotan äntligen. Inte svanskotan så utan det är några gångar i mjukvävnaden, tror det kallas fistelgångar.

Har varit ett bra tag sen jag skrev något här egentligen. Tar mig bara inte tid för det.

Men det har varit nolleP och jag var phösare. Hade skit roligt med mina i nollor och hade kul med många andra också. Alltid roligt att va phösare.

Sista föreställnigen på "Jakten på dr. Livingstone" har också varit och det gick jätte bra. Saknar det lite men det har väll inte sjunkit in ännu att det är slut. Hoppas på att få komma med i nästa spex igen så vi får se.

Det var väll en liten kortis just nu men det kommer mera en annan dag.
(när jag tar mig tid)

Hoppas nu ni kan stava till oproduktiv men jag säger det igen det stavas K.R.I.S.T.I.A.N.

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Be en kompis äta upp nätverkssladden...? Då har du inget internet! Eller porrsurfa så mycket att internetleverantören stänger av dig. Har en kompis som lyckades med det. Han fick bara tillgång till leveratörens startsida och sin internetbank och där kan man ju inte fördriva så mycket tid :) Eller så får du vänta tills motivationen infinner sig. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara!

Hoppas operationen går bra förresten och att allt är bra med dig för övrigt!

Kram Fiskarflickan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback