Aldrig mer

Aldrig mer att jag ska äta stekta mackor med falukorv. Åh så illa jag mådde igår. Det bara dröp av fett ju... uhh...
Jag ska bli en bättre människa.
Tyckte jag kunde unna mig det igår när jag skulle gå och träna men nä det vill jag inte äta mer.

Men så vad har hänt?
Ja var har varit och festat med Johannes och Mattias, mycket trevligt. Har varit hos min lillebror på födelsedagsfest, det var också mycket trevligt.
Har låtit morsan köpa ett par skor till mig, och jag köpte två andra par. (morsan tog de dyraste)

Har skrivit mer på min bok. :)
Inte sådär jätte mycket dock, har skrivit lite till på första kapitlet och börjat på kapitel två, Det andra kapitlett i boken heter: tillbaka till det "normala" och arbetsnamnet på boken är "Livet är en bokstavskombination".

Har dansat igår och ska iväg ikväll igen. Sista veckan med dans nu för detta året. Sen tar de lov.
Måste införskaffa julpynt till min lägenhet.

Ja påtal om min lägenhet en nyhet.
ALLA flyttlådor är numera uppplockade och jag har börjat få ganska bra ordning här.
Det kommer komma bilder till fotodagboken framöver :D
Skönt att det är kalrt typ :)
Fast det blir ju aldrig helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback