"Ska vi knulla?"

Ja ska vi knulla?

Frågan ställer jag mig ofta...
Och lika ofta är jag konfunderad och ovis.
Kanske man också kan säga osäker.

Ja jag har aldrig haft sex och det är kanske därför jag ser på det som jag gör, eller är det att jag ser på det som jag gör som gör att jag inte har sex?

Blir så fundersam på allt.

Människor pratar om sina KK och om att ha det.
Jag är väll fortfarande den lilla naiva gossen som tycker att det ska va känslor i sex och inte bara sex för sexets skull.
Men vem vet jag kanske ändrar mig när jag väl har haft sex?

Men just nu är sex för mig något som bäst upplevs med någon man har känslor för.
Just nu är jag inte villig att vara någons KK, jag vill ha någon som vill ligga i sängen och bara kramas, någon som vill prata med en, någon som kysser mig i pannan och säger vi ses ikväll.

Jag vet inte...

Kanske är jag en obotlig romantiker eller bara en dum, blond, blåögd och naiv liten pojke?

Alla får ni ha er egen åsikt om det.
Detta är iallafall min...

Finns det då någon för mig?

Kommentarer
Postat av: robin fröström

Jag har det som du behöver veta ;)



www.stilrobin.com

2008-10-31 @ 00:34:12
URL: http://www.stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback