Anorektiker.

Jag får för mig saker ibland.
Det är inte första gången men nu den senaste gången jag fick idén var i torsdags.
Jag bestämde mig återigen för att bli anorektiker.
Ja det låter kanske lite konstigt att man helt plötsligt bara väljer att bli det, men det var så jag kände då.

Gillar verkligen inte min kropp och vill inget annat än att gå ner lite i vikt så att jag känner mig snygg, så jag känner att det finns snygga kläder som passar bra.
Just nu känns det som om inget sitter så bra på mig.

Men iallafall tillbaks till det jag ville skriva om, anorektiker.

Så i torsdags åt jag inget på hela dagen och sedan på kvällen surfade jag in på en anorexia sight med tips och allt möjligt.
Efter jag hade varit på den sidan bestämde jag mig för att sluta va anorektiker.
Jag insåg hur sjuka dom är i huvudet, det låter kanske elakt att säga så, de är säkert som oss alla andra men det sättet som de ser på mat är sjukt.

"Mat är dåligt, vatten är bra."
"Den som äter är svag om du låter bli är du stark."

Två ungefärliga citat från den sidan.

Så min karriär som anorektiker för denna gång tog slut ganska snabbt och jag tror inte jag ska falla in i den banan igen.
Det är nog dax att inse att jag måste spara ihop massa pengar och operera mig.
Men jag äter iallafall och om det gör mig svag så är jag en svag människa.

Kommentarer
Postat av: Jenny (manus)

Tur för dig att du kom till insikt!

Annars hade jag kommit och dragit dig i örat!

Att simma låter som en snällare och sundare plan i mitt öra..

Kram o simma lungt!

Eller nej, då får du ju inte ut bästa effekt :P simma fort! Hur ska det gå med Mattias i gruppen. Är jag ute på för djupt vatten nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback