Huvudet rusar idag.

Mycket tankar som går omkring i huvudet idag.
Vet inte varför riktigt.
Men det gör det.

En vän har troligen fått sig en pojkvän och jag är så glad för hans skull.
Han är så värd en kille.
Och det fick väll lite mig att fundera på kärlek igen.

Blir lite sugen när man hör att andra har det i sitt liv eller att de hittar den.
Fast jag är egentligen nöjd som singel just nu.
Tror det behövs.
Haha weird att säga att det behövs när man alltid har varit det, men tror att jag behöver tid.

Tid för mig, tid att bara va och göra det som jag behöver göra.

Visst jag skulle inte sagt nej om kärleken kom och knacka på dörren men jag letar inte direkt nu.
Varför ska jag leta med lykta när jag inte vet om jag är redo egentligen?
Om jag sen någonsin träffar den "där" så kommer det nog kanske gå långsamt fram men ju säkrare man blir i sigsjälv och i varandra så går det bättre tror jag.

Svårt det där med att vara den man är och att kunna stå för det alltid och inte trycka undan vem man är.

Ja men nog om mina tankar nu.



Ska senare sätta mig på en buss ut mot Hälsö till min "kraschkompis" Johannes och se MF där.
krasch boom bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback