Jag borde

Jag borde verkligen gå ut och ta en promenad idag.
Det är verkligen fint väder ute.
Men det är minus ute och jag vill inte gå ut i minus, räcker att jag fryser när jag sitter här hemma.
Vill inte gå ut och frysa näsan och kinderna av mig.
Jag är kanske lite klen men så får det va.
Blir ju en promenad till färjan sen när jag ska till dansen.

Blir ingen fika med Pelle idag.
Han är sjuker nu igen.
Jag gav honom ett tips om vad man ska göra för att förbättra sitt imunförsvar.
Fast det var ju mest på skämt men det sägs att det ska förbättra imunförsvaret.

Så sitter här hemma och ser på Dark Angel.
Har faktiskt sökt jobb idag också så jag har varit duktig.

Få se vad jag ska dansa idag då?
Blir nog antingen två pass jazz eller ett jazz och ett modernt.
Får se när jag är där.

Så blir det fest hos mig på lördag igen. Ska bli trevligt.
Alltid roligt att umgås med folk.
Så imorgon blir det damsugning och på lördag blir det att fixa badrummet.
Ett fräsch badrum är bra att ha.

Var ju riktigt dålig på att blogga igår.
Blev bara inte av.
Imorgon är det tvättdax igen.
Upp tidigt på morgonen och köra igång.

Fick föresten mitt brev från sjukhuset igår.
Fem månaders kö var det för min operation.
Jaja jag överlever...
Det gör jag alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback