Svar till kommentarer

Cilia
Tack så jättemycket.


Sandra

Japp det är tänkt att jag ska komma upp på spexpremiär och äntligen vara ett kadaver.
Och jag tror allt ni kommer känna igen mig men det kanske tar två eller tre tittar ;)
Operationen jag gjorde var att jag opererade bort en varböld på svanskotan runt de sista obligatoriska dramaövnignarna inför JdA. Fick inte sitta ner då stygnen/såret skulle gå upp så låg ner mest på mage och stog.
Värmer att höra att jag är saknad i norr. Jag sakner er däruppe också för roligt hade vi.
Funderar på om jag är arbetslös att komma upp x antal dagar och bara hänga på ljusgården och sprida min energi där vid spexpremiären. =)
Här i GBG blir allt bara bättre och bättre.
En stor varm bamsekram tillbaks.
(kul att du läser bloggen föresten)


Sara

Det värmer att höra att du bryr dig så mycket, men jag ber dig inte att vara orolig för mig. Om vi delar 15kg i 8veckor som två månader är så blir viktnedgången 1,875kg/vecka och det är ju faktiskt inom ramen av hälsosam viktnedgång.
Har disskuterat punkten dagens vikt med en annan vän också (Lisa the PK) och man ska inte stirra sig blind på den, man ska ju egentligen inte väga sig varje dag så som jag gör.
Det är missvisande för vissa dagar har man mer vatten i kroppen och även andra slagg produkter (läs bajs) i sig.
Men om man går och kollar typ måndag ena veckan och sen måndagen därpå så är det ungefär bara 1 till 2 kg som skiljer sig åt. Får komma upp till Sthlm snart och så får vi prata mer om det över en fika någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback