Tydligare för tjejer?

Jag hade en riktigt trevlig helg.
En trött söndag på jobbet på bion men det gjorde mig inget, lördagen var lätt värt det.
Så vad hände på lördagen?

Ja vi hade ju lite samling hos mig först med snacks, melodifestival, dans, sång och mycket trevligt sällskap för att sedan gå ut på Gretas.

Var inte lika mycket folk på Gretas denna gång men var ändå trevligt.
Var en äldre man som var lite patetisk, eller man ska väll inte säga så för vem vet man kanske är själv där en dag?
Men jag hoppas att jag vet att när jag e 50+ så kan jag inte få någon som är 25.
Det är bara dumt att ens försöka.
Eller iallafall i bögvärlden, vem vet vad som gäller för de "vanliga" människorna i samhället?

Men det komiska med lördagen var ju verkligen att den enda som "ragga" på mig var en heterotjej som hade pojkvän.

Jag blev bjuden på shots och grogg.
Dansade ett tag med henne också för hon var ju trevlig.
Kan väll ändå umgås med tjejer?
Har lättare att umgås med tjejer.
Och hon var så snäll, sa att jag var fin, hade utstrålning och var så snygg.
Hon la in mig i sin mobil som "snygging på krogen" haha.

Men det är där jag undrar om det är tydligare för tjejer?
Alltså att det är lättare för tjejer att se vilken jäkla fin kille jag är?
Eller får väll säga tjejer och heterosexuella killar.
Bögarna tittar knappt åt mig.
De kanske har svårt att se det fina i mig eller så kanske det är att jag har svårt att utstråla det inför killar för att jag vill ha dom?
För tjejer kanske jag utstrålar det för att jag inte är intresserad av dom på det sättet?
Blir bara så fundersam.

Men jag hade jäkligt roligt ändå och jag kände mig jäkligt snygg.
Jag gillar att vara mig :)
Har nått konstigt ro inom mig igen...
Vet inte riktigt varför men det har infunnit sig.

Ja det var väll egentligen allt jag hade nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback