Insett en sak?

Jag har precis haft ett samtal med Fredrik på msn.
Sitter här med tårar och tror jag insett en grej.

Varför ingen kan bli kär i mig.

Jag låter dom inte tro att jag är värd att älskas.
Jag låter mig vara offret, tror inte min kärlek är värd något.
Om min kärlek hade varit värt nått varför valde då pappa att lämna oss?
Min kärlek var inte värd nått, och han älskade inte mig och mina syskon tillräckligt för att stanna.

Så återigen skyller jag allt på pappa...
Ditt jävla svin...
Hatar dig pappa för vad du gjorde mot oss, mot mig.
Du gjorde mig till ett offer och jag vet inte hur jag ska komma ur den onda cirkeln.

Kommentarer
Postat av: David

Hm...

Du kanske skulle gå i terapi för att lösa upp alla de gamla knutorna som sitter kvar?

Postat av: saran

jag kan på sätt och vis förstå vad du menar när du lägger skuld på din pappa.. men i ärlighetens namn kristian, du är du och ingen kan bestäma eller styra över den som är just DU.

alla människor har blivit svikna, förlorat någon de älskar osv.. men man får inte låta de händelserna definiera vem man är som person. kämpa på vännen!

2009-01-10 @ 17:43:54
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback