Hos mor händer det nada...

Nu sitter jag här själv hemma hos mamma.

Hon och hennes pojkvän är hos hans syster och umgås.

Mamma tycker det alltid är tråkigt att lämna mig själv i huset när jag hälsar på men jag tycker inte det är någon fara.
Är van med ensamheten.
Kan nästan säga att den är min bästa vän och min största fiende.

Tillbringar mesta tiden med ensamheten ibland är det skönt och ibland mår jag dåligt av det men jag lär mig ständigt att leva med den.

Det har tillslut slutat att regna iallafall.
Solen börjar titta fram men det är inte alls så varmt så jag känner ett sug att gå ut på altanen och sätta mig där ett tag.
Tror jag ska sätta på någon film...

Har fått inbjudan av Johannes till födelsedagsparty, gubben fyller 22 nu, fortfarande lite av en bäbis men lite större och närmare byxmyndig ;)
haha
Ska försöka hitta på något roligt och personligt att ge honom, något som säger att jag uppskattar hans vänskap något oerhört och att jag gillar honom så mycket.
En mycket bra vän det där...
Tittade på lite klipp från när han uppträdde på Partille Cup idag och jag var så glad när jag såg han.
Är så roligt att se att det går bra för ens vänner och att folk gillar det som han gillar att göra.
Fick rysningar av vissa klipp där.
Lägger in lite youtube länkar här under så ni får se på min underbara vän och ni också kanske få lite gåshud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback