Hur ska det va?

Hur ska det va att gå till jobbet?
Visst borde det va roligt?
Kände idag när jag körde bilen till jobbet att jag bara ville vända och åka hem.
Mina arbetskamrater är super trevliga och jag trivs som bara den med dom.

Men...

Men jag gillar verkligen inte det jobbet.
Får "krupp" på det.
Vill inte göra det jobbet egentligen.
Trivs inte med sysselsättningen men trvis med personalen.

Så hur ska man egentligen göra?

Jobba kvar på ett skitjobb som man bara vill åka hem ifrån? Eller inte jobba alls där?
Alla säger nog att man ska ta jobbet och bita ihop.
Få in lite pengar och så kan man alltid söka annat.

Jag söker absolut annat, har ju ingen direkt tjänst så måste söka annat.
Men måste man va på ett arbete där man vantrivs?

Så tråkigt att säga det för jag gillar personalen vi skrattar och har kul men ändå...

Det är väl en av de där vanliga frågorna man kommer ha i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback