Nattligt besök.

"Rutger" ringde mig igår natt...
Gick inga spårvagnar hem till honom och så fråga han om han fick komma till mig.
Såklart han fick det.

Var så jäkla mysigt han låg i mina armar och snarkade lite senare.
Blev lite mys med pussar och kramar innan dess.
Blev ju som om det där tillfället då han sa att vi inte skulle fortsätta såhär bara försvann.
Det tillfället var aldrig.

Han berätta att han tycker om mig så jäkla mycket.

Men det där förra tillfället har ju hänt.
Frågan är bara om vi kommer dejta nu eller om det var bara en favorit i repris?

Det är så komiskt hela han säger ja när vi träffas, men det är när han är själv som han får de tvekande tankarna.

Men just nu känns det som det är ganska bra mellan oss ändå, har pratat ut om massa skit och tankar som vi har.
Att ha träffat någon som han som verkligen förstår mig och jag förstår honom.
Vi "klickar" som han säger.

Nu är det iallafall "uppehåll" för oss ett tag, hans päron kommer till stan imorgon och han vet inte när de åker hem igen.
Men det känns bra.
Känns bra att vi pratat.
Var såklart trevligt med pussar också men att bara ha honom i mina armar var det som gjorde natten :)
Dock väldigt svettigt och varmt men mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback