"Rutger"

"Rutger" gör mig så glad.
Han sov hos mig natten mellan onsdag och torsdag, dumt nog så hade han en visning på sin lägenhet på torsdagen annars hade han nog stannat en natt till.

Den killen gör mig så glad och vi pratar mer nu. Vågar säga det som måste sägas som vi inte vågade förut.
Jag är för snäll för honom, och det stämmer jag är så toksnäll så jag blir dum.
Han kan inte låta bli att sakna mig och känna ett sug efter mig när han ser en bild på mig.
Det gjorde mig glad att höra.
Han tror och är säker på att jag ska hitta nån bättre, han är ju min första.
Jag säger bara som det är, att jag letar inte efter någon bättre, jag tycker mig ha hittat det bästa redan.

Att vakna med honom i min famn, att somna  med mitt huvud mot hans bröst och att få en morgonpuss när man vaknar.
Finns det något bättre?

Turerna går upp och ner hela tiden och det är väl så det är i livet...

Ena stunden är det si och andra stunden så.
Men jag tror att vi börjar mer hitta "ballans".
Känns bra för mig att veta att han verkligen gillar mig också.
Att han vill va med mig men blir skraj.

Undra vart jag varit nu om jag inte hade träffat "Rutger"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback