25år idag...


Tiden går fort när man har roligt eller vad är det man säger?

Telefonen ringde förut och jag ska visst få blommor levererade till mig.
Det har jag aldrig fått förut.
Undra vem de är ifrån?
Säkert mamma...
Brukar vara så :p haha
Men det är bra det med.
Bakade massa igår.
Så har massa kakor nu, ska baka en sista grej nu om ett litet tag.
Har kommit på att jag inte ska använda mig av plåten jag har i lägenheten för det blir så bränd botten på vissa kakor när man har den.. Får be gästerna att skrapa bort det brända sen :p haha
Ja herregud mycket ska man va med om innan håret ramlar av.

Eller fasiken det håller ju på med det.
Jaja.
Idag är det min dag, en dag som jag delar med många andra har jag märkt.
Men detta är alltid den dag då jag kravlade mig ur min mor.
Var så duktig tillochmed så jag kravlade ur redan 12.35 så egentligen har inte mitt nya levnadsår börjat än.
Men jaja, nu är det två månader kvar tills det var 25 år sedan jag döptes.
Döptes på mammas födelsedag så därför vet jag min dopdag.
Hoppas jag får lite trevligt folk som gästar mig senare.
Alltid trevligt med vänner.
Vet ju iallafall att min storebror Daniel kommer.
Ska bli mycket trevligt att ha honom här.
Borde väl snart dammsuga och så?
Köket gör jag sist då jag ska baka där men borde kanske sätta på ugnen och städa vardagsrummet och sovrummet?

Ja idag är det iallafall min födelsedag.

Ett år har gått sen senast och mycket har hänt i mitt liv medans jag reste på vägen mellan
24 och 25.

Kommentarer
Postat av: Cilia

Ett JÄTTESTORT GRATTIS på din födelsedag!!

Hoppas allt är bra å att du får en superbra dag!

Kram å glad sommar!

2009-06-05 @ 13:39:25
Postat av: Linda

Grattis i efterskott vännen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback