501

Titeln på inlägget är mitt 501 inlägg.
Kanske lite segt med tanke på hur länge jag haft bloggen men har inte alltid varit så bra på att uppdatera den.
Funderar på att skicka detta smset, vet inte om jag ska, vad tycker ni?

Det är så dumt.
De tankar jag har som inte vill släppa taget.
De tankar som gör att jag tänker på dig hela tiden.
De tankar där jag hoppas att du ska ångra dig,
att du ska inse att du egentligen vill ha mig,
att du gillar mig.
Undrar vad det är jag måste göra för att slippa dessa tankar.
Känns fortfarande tungt.
Men det är väl bara att stå ut.
Någon gång borde det bli bättre.
Någon gång...




Så ska jag skicka detta?
Kanske gör det ikväll redan.
Känner mig lite patetisk men vill bara va ärlig med vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback