Början på den sista...

Ja idag börjar min sista vecka som 24...
På fredag fyller jag25 och blir därmed närmare 30 än 20.
Hur ska jag känna inför detta?
Tror inte jag bryr mig så mycket är ju som 14 i sinnet.
Men även om jag inte vill bry mig så tänker jag lite på det.
Vad har jag hunnit med?

Se på min lillebror, ett år yngre än mig, har fast arbete, bilägare, båtägare, efter tisdag är han husägare och så har han en son.
Vad har jag?
Vad har jag gjort med mitt liv?

Men alla är vi olika och det är väl så det ska va?

Veckan invigs på Skaftö och jobbar på bion ikväll sen bär det av hem till gbg igen så kommer jag tillbaks till Skaftö nästa helg.

Så vad sker i veckan?

Opereras på torsdag och så kalas på fredag.
Hade tänkt att ha lite fest och sånt men det verkar bara bli att jag bjuder på fika och bara tar det lugnt.
Vet ju inte hur fit for fight jag är efter operationen.

Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback