Fikan med "Rutger"

Ja jag och "Rutger" har gjort det till lite av en grej att vi umgås genom att dricka kaffe och fika nere på Eriksberg.

Var verkligen idag så man kunde känna att vi båda ville mer. Var mycket att ta på varandra, lustna blickar och mycket trevligt.

Ville bara ta och hålla om honom i en kvart.
Jag låg med mitt huvud i hans knä och han kliade min hårbotten, han blev kliad på ryggen, han pilla på mina fötter, våra fingrar möttes som de gjorde innan och blickarna var överallt.

Undra om han tycker det är lika svårt som jag?
Undra om han tycker detta är enkelt och så som vi har det nu är det ultimata?
Vill bara ha tillbaks honom i min säng och hans arm runt mig när jag ska sova.

Patetiska jag kanske? Men gillar man någon så kan man inte riktigt hjälpa vad och hur man känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback