Idag igen...

Så nu ikväll har jag mig Kekke och Jenny här hemma.
Vi lagade mat och såg film och bara va.
Kändes bra.
Synd att de inte alltid finns här.
Men men...
Varit så skönt dessa dagar med dom.
Har kunnat låta bli att fokusera på att jag känner att jag mår dåligt.
Nu har jag istället fokuserat på att ha haft roligt och trevligt.
Visst nu när jag blev själv igen så tänkte jag lite på "Rutger" eller gör det ju lite då och då men inte som det varit förr att jag verkligen vill höra av mig.
Men det är ju lite löjligt tittar ju på msn och ser att han är online. Öppnar ett chattfönster inter för att skriva något utan bara för att ha det öppet och kunna titta lite på honom.
Ja jag är cäl inte sådär vuxen och mogen som jag önskar att jag varit.
Men nu har vi inte hört av varandra sen i söndags...
Är ju inte lång tid alls egentligen. Gör lite ont att tänka på honom.
Men fasiken....
Det är bäst såhär.
Tråkigt nog.

Men en dag kommer jag hitta någon som tycker att det känns rätt med mig, hoppas det känns rätt för mig då också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss! :)

2009-06-25 @ 01:14:59
Postat av: Erica

Bra då man åtminstone för en stund kan låta bli att fokusera på det dåliga. De stunderna behövs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback